Wednesday, October 27, 2010

Sipot btol

salam..
aku tgh layan lagu gay skrang ni "jesse mccartney"..
korang caya x??*<<<>*
ya2,aku taw korang mesti jwb camtue..
SO WHAT??
camlah aku kisah menda yg ko nk ckp kt aku...
ehem..ehem..*smbil membetulkan anak tekak*
SEBENARNYA,aku x taw pasal apa lagu LAME ni ada lappy comel aku..ada org lain bubuh lagu tue kt lappy aku..*defending myself okayy..*
aku nk cakap psl pe yup..
*sbenarnya,liyana gemok yg pakse aku post..so aku x der idea nk tulih menatang pe skrang ni..*
hurm..hurm..oh yeay!!*berfikir sejenak..-..-''*
yaaa,baru teringat..
sebenarnya aku nk upload video maknyah yg try nk goda aku n member2 aku kt pasar ari tue..
sumpah lawak,sbb kitaorg stim nengok nyah yg cun tue..
*ada unsur *biru* disini..harap maaf pada yg innocent..serius aku benci budak2 kt sini yg wat bajet suci n innocent..PARK U!!*
tp disbabkn tenet kt negara indonesia rayaku ni sungguh lembab cam siput khinzir..
so aku rasa cam x tercapai hajat aku nk upload vid tue..
indon oh indon..napa la ko ni lembab dlm segala segi ier..???*sinis*
so aku akn upload dlm masa terdekat..harap bersabar n jgn emosi sgt..

p/s;Aku mmg allergic ngn ORG BISING MEMANJANG DLM KULIAH...BULLSHIT GILAAAAA..aku pun bising gak dlm kuliah tapi x lah sepanjang waktu kuliah..nak je aku ckp.."Hey Bitc-AH,pls zip ur V..u r soooo annoying me,slut.."..aku dh la depend 100 percent kt lecture sbb aku malas nk bukak buku dlm bilik..geeeezzzzz!!!pls consider la sikit!!


No comments:

Post a Comment